Megpróbálok elillani előled

Mert tök elegem van belőled

Hogy folyton nyaggatsz, nyúzol

Fejemre néha zoknit húzol

És nyomorgatod testem.

 

Nem szeretem, ha akkor kellek,

Mikor agyamat a szürke felleg

Elborítja, s magam lennék

Békességben sonkát ennék

Csendes nyugodt magányban.

 

De jössz te és nézel rám

Bárhogy érzed nem vicces ám

Ha feltépsz a földről a levegőbe

Gyomromba meg a levegő be-

Szorul és böfögnöm kell

 

Nem elég, hogy megalázod testem

Frissen mosdottam, manikűrön estem

Át, a bundám tiszta, de csak volt

Máris ott terül el egy nyálfolt

Mert kegyetlenül csókolsz engem.

 

Nem elég neked a sirám

Mi lehet még mi rám

Vár, mit kell elszenvednem,

Mondd mi olyan vonzó bennem

Hogy nyomomban vagy mindig.

 

Szólok neked, tegyél le már

De nem reagálsz és bár

Néha karmolok egy haloványat

Te pedig egy nyaloványat

Megint raksz a bundámra.

 

Az persze más, ha én akarok

Nem állhatnak közénk takarók

Miket magadra terítesz este

Te álnok, gonosz beste,

Én rád akarok mászni!

 

Azt hiszed odébb tehetsz?

Velem kegyetlen lehetsz?

Én viszontnyálazok, mert bírlak

És csak kicsit vagyok színvak,

Hogy a füled helyett a takarót szívom.

Címkék: cica macska bendegúz

A bejegyzés trackback címe:

https://onecataday.blog.hu/api/trackback/id/tr32297867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamas 2010.09.15. 15:14:21

Tehát, Bendegúz nem játékmacska, hanem érző, gondolkodó, szerető családtag. Megilleti őt a komoly figyelem, a feltételnélküli szeretet és akkor ő sem berzenkedik, csak néha karmincol a miheztartás végett.

caltabellotta 2010.09.16. 13:49:52

Egy komoly költő vagy, le a kalappal:)
Bendegúz és HF pedig ilyenek J
süti beállítások módosítása